Finansal Yönetim Şube Müdürlüğü
Finansal Yönetim Şube Müdürlüğünün görevleri:
- Ödeme taleplerini almak ve kayıt etmek, ilgili faturaları kontrol etmek ve faturada belirtilen harcamanın sözleşme ile uyumluluğunu ilgili şube müdürlükleri ile doğrulamak suretiyle ödeme işlemlerini gerçekleştirmek,
- Ödeme işlemlerine ilişkin Hazine ve Maliye Bakanlığı bünyesindeki Ulusal Fon Dairesi ile gerekli yazışmaları yapmak, ödeme talebinde bulunmak ve finansal raporlamayı yerine getirmek,
- Her bir program dönemi, öncelik ekseni, önlem, proje ve sözleşme için ayrı muhasebe kayıtlarını tutmak, bu kayıtların gizliliğini sağlamak,
- İlgili alt hesaplar ve muhasebe kayıtları doğrultusunda aylık hesap mutabakatını yapmak,
- Banka teminatlarını kontrol etmek ve kaydını yapmak,
- Ödeme planı hazırlamak ve gerektiğinde güncellemek,
- Daire Başkanı tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek,