Teknik Uygulama Şube Müdürlüğü
Teknik Uygulama Şube Müdürlüğünün görevleri:
- İnşaat, malzeme alımı ve hizmet alımı sözleşmelerin ilgili mevzuatlar ve uluslararası sözleşme hükümleri, sözleşmelerin iş tanımı ve teknik şartnameleri doğrultusunda uygulanmasını sağlamak,
- Nihai faydalanıcılarla imzalanacak olan Operasyonel Anlaşmaları hazırlamak, bu süreçte Proje Uygulama Şube Müdürlüğü ile koordineli çalışmak, proje uygulama birimlerinin oluşturulmasını sağlamak, uygulama esnasında söz konusu anlaşma hükümlerinin yerine getirildiğini kontrol etmek,
- Sözleşmelerin başarılı bir şekilde uygulanmasını temin etmek üzere nihai faydalanıcılarla koordineli çalışmak, gerektiğinde Operasyonel Anlaşma hükümlerinde değişiklik yapmak, firmalardan ve/veya nihai faydalanıcılardan gelen dönemsel ilerleme raporlarını kontrol etmek, saha ziyaretlerinde bulunmak,
- Uygulama esnasında sözleşmelere ilişkin zeyilnameleri hazırlamak/incelemek,
- Ödeme işlerine ilişkin Finansal Yönetim Şube Müdürlüğü ile koordineli çalışmak,
- Daire Başkanı tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek,