Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü

Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü
Yurtdışı Teşkilatı Şube Müdürlüğü

Görevler:

  1. Bakanlığın yurt dışı kadrolarında görev yapan personele ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  2. Yurtdışı Temsilciliklerde görevli ya da görevlendirilecek personel ile ilgili işlemler için ilgili kurum ve kuruluşlar ile işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
  3. Bakanlığın Yurtdışı Teşkilatı ile Bakanlık arasında iş birliği ve koordinasyonu sağlamak,
  4. Yurtdışı Temsilciliklerinde görevlendirilen personel tarafından hazırlanacak olan rapor ve bilgi notlarının takibini yapmak, hazırlanan raporları değerlendirmek ve sonuçlarını raporlar halinde ilgili birimlere sunmak,
  5. Bakanlık yurt dışı teşkilatında görev yapan personelin izin, sağlık raporu, ödemeler, geçici görevlendirilme, yolluk, lojman talepleri vb. ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
  6. Yurt dışı teşkilatının kurulması, kaldırılması ve yurt dışı teşkilatında değişiklik yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  7. Yurt dışı teşkilatı personelinin atanması öncesi kurum içi eğitim faaliyetlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  8.  Yurt dışı teşkilatı personelinin yurt dışı göreve başlatılması, görev süresinin uzatılması ve yurt içi göreve döndürülmesine yönelik iş ve işlemleri yürütmek,
  9. Yurtdışı teşkilatı bütçesini hazırlamak, yıl içi harcamaları takip etmek, gerekli ödenek aktarımları ve serbest bırakma işlemleri kapsamında ödenek gönderme belgesi düzenlemek.
  10. Her türlü gidere ait ödeme işlemlerini gerçekleştirmek
  11. Daire Başkanı tarafından verilen diğer işlemleri yerine getirmek.